петак, 21. август 2015.

MOJA STVARNOST - 08

Aforizmi - Kokan09



- Ako ste ipak resili da kupite stan, uzmite ga u najvisem soliteru "Beograda na vodi". Jedino odatle cete moci zevajuci kroz prozor videti EU!

- Nikada bogati i mocni ne traze jednakost i pravdu. To je uvek rezervisano za slabe i bedne!

- U pravu je AV kad pominje "prvi put u istoriji", naime, ni jednoj vlasti u istoriji Srbije sem njegovoj, nije uspelo da je sjebe za tri godine!

- Nemojte verovati u sve istine!

- Covek i vuk imaju jednu zajednicku osobinu, naime, oni nikada ne menjaju cud!

- Posteno bi bilo od ove vlasti da kaze gradjanima da na vreme rezervisu sebi drvo na kome ce ziveti u buducnosti!

- Jebes Twitter ako nemas sledbenika!

- U slucaju da se pali i treperi lampica "Stop" kada motor rotira neophodno je hitno zaustavljanje i gasenje istog!

- Genetska mana ljudske vrste je zlo. Ono je usadjeno u ljude i oni ga cine u svakoj prilici, gde i kada ga god mogu napraviti!

- Mozemo li imati istovetno misljenje kada nemamo istovetno iskustvo, obrazovanje, gene, reci kojima objasnjavamo iste pojave i pojmove!

- Da li ce mudrost pobediti glupost? Put je neizvestan jer ako mrak obuzme svest vecine, oni ce se osecati sigurno dok tapkaju po tom mraku!

- U lazi su toliko kratke noge da je prakticno nestala granica izmedju nje i istine!

- Jedni nas potcenjuju, drugi nas precenjuju, a mi ponekad ni sami sebe ne prepoznajemo!

- Mislite da ima takvih ljudi koji bi pre izdali sebe nego druge!

- Decu danas vaspitava drustvo, ulica, modni trendovi, lazni idoli, a roditelji su odavno izgubili bitku sami sa sobom!

- Tolko dugo zivimo u partijskoj drzavi da nikad i nismo imali sanse da budemo svoji jer smo uvek pripadali "nekom", kao da smo clanovi sekte!

- Nas izbor je nasa sudbina!

- Srecu nikad nemoj traziti u buducnosti. Nju ces jedino pronaci u svojoj proslosti!

- Ja sam klinicka slika psihopate!

- Pitanje je sa koliko ljudi mozes biti prisan u zivotu. Taj broj je sigurno ogranicen!

- Lepota je prokleta maska koja prikriva sve unutrasnje nedostatke, neostvarenost, razocaranost, probleme psihe!

- Ako pametni ljudi sebe prilagodjavaju svetu, a glupi i vredni svet sebi, znaci da nas u buducnost ipak vode vredni glupani!

- Neko i mene da ostavi bez teksta!

- Kad su nas ubedili da je kapitalizam bolji od socijalizma, nisu nam kazali da je fasizam jedino moguc u kapitalizmu!

- Ako niko ne lajkuje ovo, znaci da normalnosti postoje i da je najgora iluzija "moje dobrovoljno ludilo" od koga cu se tesko izleciti!

- Tuzne oci stvarno imaju sasvim drugaciji odraz pogleda u sebi. One i kad gledaju u vas, gledaju negde u daljinu, u neki svoj imaginarni svet!

- Zivot je kao trim staza; trci, padni, ustani ... pa ti u jednom momentu bude kao da si u zoni sumraka i tad pocne da je boli ku*ac za sve!

- Surova realnost mnogih zena; imaju svega samo nemaju ljubavi!

- Bilo bi super kad bi moglo, da vecno ostanem mali samo da mi moj "mali" ne ostane mali!

- Ljubav je i kada volimo nekoga koga ne mozemo da imamo jer i takva ljubav je deo nas!

- Kada u ocima voljene osobe vise ne vidis ljubav, ta emotivna naklonost postaje najsurovije stanje!

- Bol se javlja kad trazimo vise od ljubavi, a za nju nismo spremni!

- Mozda nema prostora za pitanje da li je bolje napisati solidnu pricu ili imati prosecan seks ... nekako mu to dodje na isto!

- Kad ti se pruzi sansa ne biraj ni mnogo ni beskrajno dugo ... mnogi cekaju to isto!

- Puno puta sam bio samo posmatrac i prolaznik kroz sopstveni zivot!

- Ponekad samo posmatranjem mozes puno da naucis ... samo cutis i posmatras!

- Oni koji zive u krsu i lomu, loseg imovinskog stanja su retardirani jer bi bar mogli da pociste svoj zivotni prostor da bi ziveli k'o ljudi!

- Svuda ima zlih i pakosnih ljudi koji se hrane tudjom mukom. Ali zivot uvek sve vrati, nekad i sa kamatom!

- Provincijalizam je opako zlo!

- Ako ti Bog da dar za pisanje i srce za osecaj, onda ce ti i tekstovi biti vrhunski!

Razmisljaju li ovi sa zaradjenim nacionalnim penzijama ko ce im ih isplacivati kad srbija nestane u EU. Mozda je sve to jedna sarena laza!

- Neki bajke citaju, a neki ih zive!

- Kaze pop: "Pravi zivot pocinje tek kad umres!"

- Zivot je samo trenutak u odnosu na smrt koja je vecna ... zato iskoristite svaki trenutak i jebite se bez mnogo razmisljanja!

- Leskovacani imaju jednu zanimljivu izreku koja kaze; koj' ces kurac sa golo dupe medj' cigani!

- Kako hocete da ga merim; dal' po babu il' po stricevima!

- Kako bi svet izgledao da su svi posteni? Propali karijeristi optuzuju sve i svakoga za svoje neuspehe bez imalo stida, srama i morala!

- Cuvaj se pasa koji ne laju i ljudi koji laju!

- Strah i glupost i njihova incestna deca; sujeta, zavist, povrsnost, oholost stalno napadaju sve sto je ljudsko!

- Devojke koje cekaju princa na konju mozda i imaju neku sansu ali one sto cekaju konja na princu bolje da se udaju za prvu budalu koja naidje!



Autor: Slobodan Kostic

1 коментар:

  1. zdravo ovo je moja priča! Bila sam sedam godina u braku bez djeteta, zbog čega se moj muž počeo čudno ponašati, u zadnje vrijeme dolazi kući i više ne provodi vrijeme sa mnom i rekao je da želi razvod. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je doktorica rekla da ne postoji način da zatrudnim to mi stvarno zagorčava život. sve dok nisam naišao na prijatelja koji mi je s interneta pričao o DR Alabi kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje sam ja prolazila pa sam ga kontaktirala na:(dralaba3000@gmail.com) i objasnila mu je sve mi je rekao trebao biti osiguran prije nego što je mogao baciti čaroliju na ponovno okupljanje kako bi vratio mog muža, što sam i učinila, a on je poslao snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti usred noći dok je bacio čaroliju ljubavi. Bilo je čudo 24 sata kasnije moj jedini muž mi se vratio i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u svemu što želim, brzo nazovi DR Alabu i reci mu što se događa trenutak i također mi je pripremio i poslao biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječi da zatrudnem i potom me uputio kako da ga koristim prije susreta sa svojim mužem. Evo nakon korištenja ove autohtone biljke i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po sebi, bila sam stvarno trudna i upravo sam rodila dječaka u 1 mjesecu. Kunem se da će cijeli svijet saznati za DR Alabu jer je spasio moju vezu i koji mi također daje djecu koju danas mogu s ponosom zvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, evo prilike da se nasmiješi i donese sreću svojoj obitelji, ljubazno kontaktiraj DR Alabu putem e-maila na: (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744, On je doista Bog poslan da donese izgubljene ljubavnike i donese sreću..

    ОдговориИзбриши