среда, 26. август 2015.

MOJA STVARNOST - 11

Aforizmi - Kokan09


- Obecao sam joj da cu je voleti zauvek ... do sutrasnjeg dana!

- Na kraju je nasa ljubav trajala koliko sam joj i platio ... jedan sat!

- Kad te zivot sutne u dupe, zahvali mu se, jer te bar jedan korak pomerio napred!

- Pored tebe i pored mene prodje zivot al' bol nikada ne prodje i uvek je tu da nas se seca i podseca na nas!

- Jeste li svesni ljudi da cemo se i svi mi uskoro pridruziti ovoj koloni jada, bede i beznadja!

- Pijan covek u picu nadje razgovor, a kad se otrezni za sve sto je cinio i rekao pijan, nadje izgovor!

- Svako vidi i dozivljava na svoj nacin stvari i dogadjaje i dobro je dok je to tako!

- Snovi zaista znaju biti toliko cudesni da ih covek moze osecati kao stvarnima!

- Sta je samoca? Da li je ona mera srece ili ocaja!

- Samo prva ljubav mi je bila vecna, a sve ostale posle nje su bile iste, odnosno vecne!

- Zivot je velika odgovornost pa je neodgovorno ocekivati od njega ono sto je nemoguce, realno je ocekivati od njega samo ono sto je moguce!

- Ljudi moraju dosta da pate u jednom odnosu pre nego sto im se sve smuci pa odu u drugi odnos!

- Svega mi je dosta. Dosta mi je vise i Vucica i Dacica i Nikolica i azilanata. Mora da postoji negde neki bolji zivot gde nema ovih "bica!"

- Samo nebo zna kako jedva cekam nedelju da se naspavam. Vec u ponedeljak legnem i ne ustajem do subote, a od nedelje sve Jovo nanovo!

Ako sekira ne sece mozes je naostriti ali ako zenu naostris, tu mozes najebati i sa tupom sekirom!

- Sami za sebe pricamo kako smo najgori. Zasto se onda ljutimo na druge kad nam to kazu!

- Siromastvo ima sve bolesti osim samoce!

Nekada je bolja nekomunikacija od praznih razgovora!

- Odsustvo jednog vrednog coveka oseti se vise od prisustva milion neradnika!

- Iza puno znanja krije se usamljenost!

- Ako bi svako gledao svoja posla, dobar deo ljudske populacije bi ustvari gledao u prazno!

- Svakom cete se iskusenju najbolje odupreti tako sto cete mu se prepustiti. Ne odricite se nicega jer svako odricanje je nekakva mala smrt!

- Skoro da sam poverovao u istinitost zivota koji sam sanjao!

- Zasto se ono sto najvise zelim uvek nalazi na drugom kraju sveta!

- Zasto je uvek ona koja mi se mnogo svidja, necija tudja zena!

- Reka li je, potok li je il' je opet pukla cev, jebem li je!

- Lepo je da postoji trag al' je jos lepse da taj trag nekud vodi!

- Covecnost moze biti i neprepoznatljiva jer ponekad nosi cudnu odecu!

- Vise volim da mi iskreno ides uz dlaku nego lazno niz dlaku!

- Stize nam buducnost u kojoj su stid i sram samo arhaicna rec!

- Medijska prostitucija je najstariji zanat u Srbiji!

- Ljudi moji, kakav A. Vucic, pa nama ne mogu pomoci ni Neo, Morfej i Triniti zajedno!

- Nekada je covek imao nesto sto se zove karakter, a danas se tako zovu slova u porukama!

- Ima da najebete ... u potpisu Mitar Tarabic!

- Ako vam neko od prijatelja ne valja oterajte ga odmah u pizdu materinu na popravak!

- Okrivljujete za sve lose stvari u zivotu genetiku. U zabludi ste jer za njih vam nije kriva genetika, nego genitalije vasih roditelja!

- Pitanje za Borisa Novkovica? Kuda idu izgubljene devojke?

- Lisica je najefikasnije sredstvo da zadrzite muskarca u kuci!

- Jedino ovde mozete da komunicirate sa zidom i da vas ne smatraju za ludim!

- Ja sam lud i trazim neku zbunjenu zensku osobu pa da nesto iskombinujemo!

- Ako pokvarite neku stvar i ne mozete je popraviti, sjebite je do kraja!

- Uspomene se tesko brisu ako zive u srcu!

- Lepo je cekati i nadati se necemu ali to cekanje nam nece promeniti unutrasnji osecaj praznine!

- Zivot od nas ocekuje, a mi samo treba da ga pratimo i budemo srecni sto postojimo!

- Ako i ne dodje ono "sutra", mogu slobodno da kazem da imam ono "juce".

- Ono juce je jace od onog sutra!

- Uvek je teze onome koji odlazi od onoga koji ostaje!

- Zivot ne pita za nase snove, on namece svoja resenja!

- Jedinstven je osecaj poniziti i osramotiti nekoga ljubavlju i dobrotom. To mogu samo veliki ljudi!

- Samo ti zavijaj brate ... uskoro cu i ja poceti da urlam!



Autor: Slobodan Kostic

1 коментар:

  1. zdravo ovo je moja priča! Bila sam sedam godina u braku bez djeteta, zbog čega se moj muž počeo čudno ponašati, u zadnje vrijeme dolazi kući i više ne provodi vrijeme sa mnom i rekao je da želi razvod. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je doktorica rekla da ne postoji način da zatrudnim to mi stvarno zagorčava život. sve dok nisam naišao na prijatelja koji mi je s interneta pričao o DR Alabi kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje sam ja prolazila pa sam ga kontaktirala na:(dralaba3000@gmail.com) i objasnila mu je sve mi je rekao trebao biti osiguran prije nego što je mogao baciti čaroliju na ponovno okupljanje kako bi vratio mog muža, što sam i učinila, a on je poslao snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti usred noći dok je bacio čaroliju ljubavi. Bilo je čudo 24 sata kasnije moj jedini muž mi se vratio i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u svemu što želim, brzo nazovi DR Alabu i reci mu što se događa trenutak i također mi je pripremio i poslao biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječi da zatrudnem i potom me uputio kako da ga koristim prije susreta sa svojim mužem. Evo nakon korištenja ove autohtone biljke i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po sebi, bila sam stvarno trudna i upravo sam rodila dječaka u 1 mjesecu. Kunem se da će cijeli svijet saznati za DR Alabu jer je spasio moju vezu i koji mi također daje djecu koju danas mogu s ponosom zvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, evo prilike da se nasmiješi i donese sreću svojoj obitelji, ljubazno kontaktiraj DR Alabu putem e-maila na: (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744, On je doista Bog poslan da donese izgubljene ljubavnike i donese sreću..

    ОдговориИзбриши