петак, 21. август 2015.

MOJA STVARNOST

AFORIZMI - Kokan09



- Nisu ljudi potrebni idealima, ideali su potrebni ljudima!

- Jednog jutra ce se desiti cudo kad se probudite i shvatite da je zivot lep i onda odlucite da ga zivite i ponovo naucite da mu se radujete!

- Najveca sposobnost vere je da ucini ljude srecnim!

- Jedva cekam dan kad cu sresti bivseg sebe ... a znam da je tu negde i da me strpljivo ceka!

- Da bi uspeo moras se usredsrediti na jednu stvar, a ne "trositi" sebe na vise strana!

- Zivot se sastoji od preispitivanja i kajanja ... uglavnom!

- Ako ne volis i ne pazis na sebe niko to nece, jer, jedina osoba sa kojom si od rodjenja do smrti si ti sam sa sobom!

- Svi smo mi savrseno prilagodjeno  - normalni ljudi koji zive u duboko abnormalnom drustvu!

- Ako su ludnice ustanove u kojima se lece dusevno - osecajno - poremeceni ljudi, gde bi se onda trebali leciti dusevno bezosecajni ljudi?

- Ako smo dobri i posteni ljudi, uvek imamo nekoga koga volimo i nekoga da nas voli!

-Sto je nasa prilagodjenost nenormalnom drustvu veca, toliko je nasa mentalna bolest dublja!

- Samo umetnicka dusa ima tu sposobnost da moze opstati i biti mocna cak i kad je nemocna!

- U zivotu svakog ljudskog bica postoji vreme uspona, cvetanja, odrzavanja stecenog drustvenog statusa jedno vreme, i posle toga dolazi do opadanja i spustanja u obicnost i postepenu anonimnost. Ako ste do tad i imali srece u zivotu, i njoj ce dosaditi  da cuci na ramenu samo jedne te iste osobe!

- Sazaljenje je jedna od najagresivnijih emocija!

- Oni koji nam se cine najnormalnijim su najbeznadeznije zrtve najdubljih mentalnih bolesti!

- Milioni nenormalnih ljudi zivi u ovom nenormalnom drustvu, potpuno prilagodjeni, jer da su mentalno zdravi ne bi ni mogli biti prilagodjeni danasnjem drustvu!

- Kakve god da nam zivot dodeli karte uvek postoji mnogo ociglednih i manje ociglednih resursa kako da ucinimo svoj zivot lepsim i smislenijim bez pojave mucnine u stomaku!

- Kad muskarac upozna dovoljan broj kucki, ima dve opcije; da misli da su sve zene iste ili da jos uvek ima zena koje znaju vrednost emocija. Onih prvih ima vise jer su kucke uspesnije od ostalih zena!

- Sve dok nisi suvisan sebi, ne zamaras se ljudima oko sebe!

- Najbolje stvari nam se desavaju slucajno, ako prihvatimo cinjenicu da slucajnosti postoje!

- Ono najbolje u tebi izlazi na videlo tek onda kad prestanes da razmisljas o ljudima oko sebe!

- Introspekcija je pojedincu potrebnija od globalnog interesovanja, pod uslovom da ima hrabrosti da zakoraci u ponore sopstvenih nedoumica!

- Krotka, pitoma, pomirljiva, miroljubiva, tolerantna, fleksibilna, samokriticna pamet nema nikakvih sansi pred nasilnom, navalentnom, arogantnom, samozadovoljnom, samozivom, prozdrljivom gluposcu!

- Sebicni ljudi vas ne primecuju ukoliko niste potencijalni stepenik na njihovom putu do uspeha!

- Uspesni ljudi su emotivni bogalji i kao takvi, vrsta za zaljenje, a ne za zavist!

- Sujetnoj osobi uskratite upravo ono sto je njihovoj sujeti najpotrebnije, a to je paznja, postovanje, iskrena zainteresovanost za njih takve kakvi jesu pa cete videti kakvi su kao ljudi, a ne kakvim se zele predstaviti!

- Razmisljam da od sutra pocnem da pisem klinastim pismom, umesto latinicom, jer me i ovako niko nista ne razume!

- Uvek prvo sagledam osobu u celini, mada mi je vaznije kakva je ta osoba prema meni, za neki suzivot, i uvek se zajebem jer niko nije savrsen!

- Koliko bi vise ljudi zivelo srecnije i ispunjenije zivote samo da su na vreme znali i prepoznali kad je kraj ljubavi!

- Ljudi danas ne shvataju kolika je vrednost jednog prijateljstva. Sa tim saznanjem oni i ne shvataju koliko i sami ne vrede!

- Ljudske vrednosti su se toliko izgubile da covek vise ni sam sebi ne veruje!

- Kapitalizam je savrsen ekonomski sistem, tvrde njegovi zagovornici i kazu da lazu oni koji tvrde suprotno. Ali, ni jedan ekonomski sistem nece uciniti ljude srecnim!

- Uh ... jebote ... gde cu da se svrstam!

- I ja sam human covek samo sto nemam dobru reklamu i nisam toliko interesantan medijima pa se o meni ne pise i prica mnogo!

- U besposlenom umu se radja djavolja rabota!

- Svi mi imamo svoje putanje, mozda nam se nekad i ukrste!

- Za ove skotove sto izbacuju zivotinje na ulice i po kontejnerima morace novi pakao da izmisle!

- Gresnici, sve vam je oprosteno!

- Dodje nekad vreme kad moras da nestanes da bi sredio svoj zivot i svoje misli!

- Tek kad je uhvatim rukama i udjem u nju shvatim koliko je veliko sranje ljubav preko interneta, slika, TV-a!

- Mismo toliki bednici da su azilanti za nas gospoda!

- Ko god kaze da ce nam sutra biti bolje, taj nas laze, picka mu materina!

- Ne postoji neosvojivo, samo treba pronaci slabu tacku!

- Svi smo na razlicitom evolutivnom nivou svesti. Neki su dostigli nivo coveka, a neki su jos na samom pocetku evolucije!

- Dal' ste primetili, kad politicari daju izjave uvek iza njih stoji gomila nekih nadrkanih likova. Ko su ti smradovi, lice mi na dundjere!

- Idem sutra kod doktora da nadogradim savest. Kazu da moze!

- Kad sam bio mali uvek sam radio nesto naopako, a stariji su mi uvek govorili: "Ti ga krstis, a on prdi!"

- Sta smo rekli za one smradove sto stoje oko politicara kad daju izjave? Ko su ti ljudi? Jel' su to clanovi SNS-a? Ako jesu, kukala nam majka!

- Vec u "Davitelju" smo imali hardcore sex sa tragicnim ishodom. Bila je to 1984. i bas smo bili napredni!

- Postoji istina koja je za mene uvek prava istina, zato sto je to iskljucivo moja istina!


Autor: Slobodan Kostic
G
M
T

Нема коментара:

Постави коментар