уторак, 15. септембар 2015.

MOJA STVARNOST - 15

Aforizmi - Kokan09




- Super je ona reklama za suve sljive gde belca namazu imalinom i uvale mu koplje u ruku pa kao Sala Zulu vice; jedite sljive, ne pada djoka!

- Na Balkanu postoji zemlja gde se ratovi nikad ne zavrsavaju!

- Ako ste jutros ustali na levu nogu, skuvajte jaku kafu, drmnite Guaranu, upalite reflektor ako nemate suncevih zraka i eto vam atmosfere!

- Jedina konstanta u gradu u kojem sam rodjen i odrastao jesu vetrovi koji duvaju nekim pravilnim vremenskim intervalima!

- Moguce je da sam ja jedini primerak, necu sebe nazvati budalom ali ludak verovatno jesam kada sam odlucio da dodjem u Leskovac da zivim!

- Leskovac, grad na jugu Srbije, grad iz koga su vec svi normalni stanovnici pobegli glavom bez obzira!

- Prvo pitanje? Kad muskarac kaze zeni da hoce da joj ga stavi ili kad joj ga stavi, sta joj je ustvari stavio?

- Drugo pitanje? Kad muskarac kaze zeni da bi voleo da je nabije na ono, na sta zeli da je nabije?

- Zbog tog sto po zakonu Bozjem i po zakonu prirodnom u svetu mora postojati ravnoteza stvoreni su ljudi koji imaju osobine suprotne vrlinama!

- Potraga za srecom koja je nevidljiva, mozda nas cini nesrecnijima ali nikada ne mozemo da prestanemo da je trazimo!

- Bezvoljan sam. Moj zivot je vec odavno polusan. Bas kao sto je java u koju valja smelo zakoraciti, neka vrsta poluzivota!

- Na Balkanu postoji zemlja gde su najbogatiji oni, koji nikad nisu radili!

- Ljudi u bolesti cine nezamislive stvari, toliko nezamislive da to ne ide u glavu onima koji ne moraju razmisljati o smrti!

- Reklama za "Keca", glasila je; Savremeno, snazno, startno i komforno vozilo sa petoro vrata!

- Cedomir Jovanovic je bio klinac kao ja, taman toliki da je mogao da hvata muve i cupa im krila!

- Ali eto, i nama je stigla "demokratija", usrecila nas i polako se priblizavamo Evropi u koju cemo uci za 50 godina, Bog ako da!

- Cak i kad to covek ne zeli, zivot se sredi sam od sebe, na najgori ili najbolji moguci nacin!

- Sve dok jedemo spagete sa 'lebom, nema nama od Evrope nista!

- Konacno sam resio misteriju dva zenka prezimena; prvo je znak i to je ona, a drugo je podznak i mesa joj se u zivot!

- Muve i komarci imaju jednu zajednicku osobinu; cim osete govno, trce da jedu. Veceras me pojedose komarci, dal' sto sam govno ili pred kisu!

- Steta sto u fudbalu nemamo taj cesto presudan faktor sportske srece kao u kosarci. U fudbalu nam stalno nesto fali!

- Ne znam zasto pisem glupe komentare za dnevnu stampu k'o da to moze nesto promeniti. Dragica trosi lovu, Toma svira kurcu, a Vucic pije vino!

- Da li je onaj "odozgo", ako verujemo u njega, sredio da se sve na ovom svetu moze kupiti parama, samo je pitanje cene!

- Danas je cini mi se najteze, osecati se kao covek!

- Na Balkanu postoji zemlja, gde su javne nabavke tajna, a drzavne tajne javne!

- Spremajte ljudi pasulj za zimnicu ako mislite da se grejete na plin!

- Drage moje dame, zbog mene ne morate da radite fotoepilaciju. Ja necu da vam cepim dlake!

- Nisam Arhimed al' ako pojedem kilo sljiva, na svoju polugu cu da nataknem sve nase politicare!

- Bolje da smo birali bravara da nam vodi drzavu. On bi nesto i radio. Imamo pravnika koji trlja ruke, oblizuje se i nista ga ne razumem!

- Mca diskrecija nikad nije cula za Karadjordja. Za karu jeste, al' ko placa, dal' je to Djordje, Milan, Nenad ... vazno je da ima love!

- Kad je pok. Tomislav Colovic pevao "Malog mrava" njedra nisu bila silikonska. Gde bi se danas sakrio mrav jer u njedrima vise nema mesta!

- Sokrat je govorio "Znam da nista ne znam", ali tad nije bilo Vlade Srbije da to svoje neznanje i unovci!

- Ko bude zadnji odlazio odavde neka ne zatvara vrata jer ce mozda doci neki ljudi koji ce umeti da ovde naprave normalnu i uredjenu drzavu!

- Kod mene je najezda bubasvaba. Buba je uvek bilo ali kad Svabe beze u Srbiju znaci da ce ovde biti dobro jednog dana. Znaju Svabe sta rade!

- Ako idete na nudisticku plazu sta radite sa Zverkom? Dal' ga lepite selotejpom za nogu ili nekom gumicom za tegle ucvrstite za nogu?

- Nauka kaze da se Zemlja stalno krece, a i mi sa njom. Znaci, ljudi, udobno se smestite i da se mi lepo vozimo po galaksiji do kraja zivota!

- Lijepe zene prolaze kroz grad, ja na uglu stojim sasvim sam! Johnny, na kom uglu stojis jer i ja stojim na uglu al' nema ni jedne covece!

- Cezni me - zezni me!

- Neki put sve zelje resim desnicom rukom!

- Ako zivite u soliteru i trenutno nemate sta da radite, udjite u lift i vozajte se gore - dole. em je besplatno, em nema kontrole!

- Dozvali bi se mi pameti, kada bi je imali!

- Ceo svet je cuo za Srbiju, samo za Srbe je ona spansko selo!

- Ne znam da li igrate loto i da li ste ikada ista dobili? Ali, ja ga igram redovno i svaki put ga redovno i dobijem!

- Ko Tomi pece rakiju dok mlati praznu slamu po Kini?

- Vise uvezemo nego sto proizvedemo i izvezemo. Nije to losa ekomska logika. Bolje imati nego nemati, a od viska glava nece boleti!

- Kako ste? Ako vam je danas bilo lose, na zalost, od sutra ce vam biti jos gore!

- Johnny, gde isece coveka skroz zbog kurve. I sta si ocekivao da ti daruju umesto robije? Samo ti voli kurvu i dalje!

- Na balkanu postoji zemlja, gde vlast prezire gradjane, kao nezeljene svedoke!

- Ako je sada RTS - Medijski javni servis gradjana Srbije i njihovo vlasnistvo, ja hocu odmah da prodam svoj deo. Ima li zaiteresovanih?

- Dante bi trebao da ustane iz groba, dodje u Srbiju i u svoju "Bozanstvenu komediju" dopise 10-ti krug pakla!



Autor: Slobodan Kostic

Нема коментара:

Постави коментар