уторак, 15. септембар 2015.

MOJA STVARNOST - 16

Aforizmi - Kokan09


- Vecras cu da gurnem viljusku u uticnicu. Kazu da se tako stedi struja, ustvari, sat radi naopako!

- Sta radite sa onim posle cackanja nosa? Jel ocistite prst ili to pojedete k'o mala deca sto rade!

- Meni je svaki dan inspiracija za pljuvanje, cinizam i ironiju!

- Uspeo sam da sacuvam sebe i ne dozvolim da upadnem u zamku besmisla!

- Svaka uspesna zena treba da ima coveka k'o stena!

- Nije frajer onaj koji je utreniran. Frajer je onaj koji pokupi dobru ribu!

- Ono sto nam ne donese prolecno sunce, mozda nam donese jesenje lisce ili nam ostanu samo prazne duse!

- Ne volim internet jer mi je nekako uvek bilo lepse da uzmem knjigu u ruke i da citam, mozda to izgleda staromodno, ali, jbg!

- Danas tesko mozete cuti negde istinu. Lazu uglavnom svi. Ljudi su tako izdresirani da i kad lazu, to rade sa osmehom na licu!

- Dobro je sto postoje u ovoj zemlji ljudi koji zele promeniti stvari na bolje jer kakva je trenutna situacija, propadosmo svi, garantovano!

- Sramota je dokle moze ici potpuna neljudskost i bezosecajnost!

- Zivot bi nam bio mnogo laksi kada bi se odrekli svega!

- Ko je danas lud? Mozda su svi "normalni" ludi, a "ludi" normalni. I sta je ludilo? Ziveti kako osecas ili ziveti po tudjim pravilima!

- Ziveti po tudjim pravilima je ludilo NO.1!

- Cuo sam da od dosade ne moze da umre. Dal' je to istina? Ako jeste, onda cemo svi da pomremo od te bolesti!

- Potrebna devojka od 20-35 god. za rad kod kuce, moje. Stan i hrana obezbedjeni. Slika obavezna. Poruka na prof. Sifra "Zdravlje pre svega!"

- Na Balkanu postoji zemlja, gde se zivi od buducnosti, jer na sadasnjost nemaju pravo!

- Najnovija praksa je pokazala da je socijalizam bio prelazni oblik u razvoju naseg drustva iz kapitalizma u kretenizam!

- Kad vam se ucini da nemate vise sta da ostavite iza sebe, ne brinite, uvek se tu nadje jos po nesto!

- Ne brinite, svi smo ga ispusili odavno!

- Ako je nesto na vas ostavilo los utisak, nije vazno, vazno je da vas se to dojmilo!

- Ako se pravilno hranite, ravnomerno cete se gojiti!

- Da ste definitivno zalutali u zivotu znacete ako vam ljubav predje u mrznju!

- Da bi ziveli ekonomski bolje trebali bi prestati bacati novac na hranu. Necega se moramo odreci ili hrane ili luksuza!

- Vase je pravo na; cutanje, pasivnost i bojkot!

- Svi imamo neke svoje propustene sanse, a kad to shvatimo tesimo sami sebe!

- Odakle mi izvuce zakljucak, da mi je znati?

- Ko nije prob'o 3 U 1, taj ne zna sta je propustio?

- Da li znate kakav miris ima mokar pas? Bolje da ne znate, odnosno, bolje se uskratite za to iskustvo, bicete samo na dobitku!

- Mislio sam da je patetika znak zaljubljenosti, ali kad se to pretvori u aritmiju, hipertenziju, gorusicu, onda jebes takvu zaljubljenost!

- Saska Karan je izjavila da ona nije starleta. Ja mislim da bas nismo toliko ekonomski propali da umirovljene dronfulje pocnu ponovo da rade!

- Pokojna baka mi je uvek govorila: "Gde ces takav, kakav si, za nigde ti nisi!"

- Ako je covek postao evolucijom od majmuna, da li je moguce da je evolucija krenula u suprotnom smeru!

- Zna li neko da li je i sta Era Ojdanic zavrsio na Mega trendu? Da nije i on od majstora za bure postao naucnik!

- Svakom je svoja muka najveca sto je normalno, a tudja i veca se moze posmatrati bezbrizno, sto nije normalno. Sta to bese empatija?

- Vucic kaze da azilanti od nas ocekuju pomoc. Kako da im pomognemo, ima poslovica koja kaze; slepac slepca ako vodi, oba ce u jamu pasti!

- Jedino sto bi trebali svi uraditi, a to je, da ubijemo neprijatelja u sebi. Kontrolisati ga prava je umetnost i uglavnom nemoguca misija!

- Nekada sam naivno verovao u razumevanje medju ljudima. A onda sam shvatio da je to glupost jer kako razumeti nekog koga nikad nisi razumeo!

- Uspeo sam da prebrojim da je ovo Dacicu sedmi put da se okliznuo na Vucicevu "bananu!"

- Dacic se verovatno nije dobro cuvao pa ga je njegov prijatelj Boris razdevicio!

- Na Balkanu postoji zemlja, gde se istorija ponavlja svaki dan!

- Nesto je prosetalo nebom. Ima rep od gasova. Mozda je meteor, a mozda NLO. Ali onaj rep me buni. Mozda su mali zeleni imali pasulj za veceru!

- Sve nevolje koje nas snalaze u zivotu mi trpamo u svoju dusu ne pitajuci je kako joj je i da li te nevolje zeli u sebi. Zato ona umire!

- Znate nekog da vam se nije zalio da ga nesto boli, da tesko zivi ili da nije psovao majku ovoj vlasti. Kako se osecaju mame ovih na vlasti?

- Priroda mog posla omogucila mi je da spavam koliko hocu, da se zezam na netu, idem na pecanje kad hocu. Kad budem radio svega toga nece biti!

- Rupe su nasa sudbina, narocito one u tudjim glavama!

- Nekima su same reci delo, a nekima su te iste reci pravo zlodelo!

- Neko nema nista ni u glavi ni u nogama ali zato ima medju nogama!

- Sve usluzne delatnosti su kao kurve. Jedina razlika medju njima je sto jedne placate pre, a druge posle usluge!

- Kad se svi zalimo da smo najebali zasto onda policija ne uhapsi tog seksualnog manijaka koji je u stanju da pojebe sav svoj narod!



Autro: Slobodan Kostic

Нема коментара:

Постави коментар