понедељак, 24. август 2015.

MOJA STVARNOST - 10

Aforizmi - Kokan09



- Kad treba da napisem aforizam za nekog politicara uhvati me strasna trema kao postenu devojku kad krene prvi put na "Plavi most!"

- Nije meni problem sto ne mogu vise da je ljubim. Problem je sto zalim onoga sto je sad ljubi jer ne zna sta ljubi?

- Odelo sam prodao i sad se borim za goli zivot. Sad sam tek pravi golja!

- Nuzda zakon menja, zato slobodno serite gde stignete!

- Izgleda da su u ljubavi poceli da vaze trzisni zakoni, zato ne uzimajte bilo sta vec samo ono sto svi traze jer izgleda samo to i vredi!

- Vreme prolazi, a sa sobom donosi sve sto nam treba, a i ono sto nam ne treba!

- Najteze je postati poseban samom sebi, a ako uspes, onda si na konju!

- Kad vidis mladu i lepu devojku, bezi od nje k'o djavo od krsta jer to moze da ti bude samo nevolja u zivotu!

- Devojke, kad vidite zgodnog frajera bezite od njega ko djavo od krsta jer taj ce vam biti dupla nevolja u zivotu!

- Ima li ista okrutnije coveka koji je uveren u opravdanost svoje mrznje!

- Tesko je danas nekog voleti. Treba tu puno paznje, love, letovanja, zimovanja, zato vise i nije vazno ko koga voli, vazan je samo interes!

- Samo zaljubljene zene daju sve ... a i one koje to nisu!

- Mi smo uvek jedno drugom govorili vi, dok nisam usao u tebe!

- Ako nadjem da nesto calabrcnem, bilo bi super!

- Nemojte smatrati da je vasa paznja prema nekom, vasa milost!

- Dobrota bi trebala da razoruza i najokorelija srca!

- Nekada je bolje nemati nikoga, nego imati lazne prijatelje, laznu ljubav i na kraju sve je to opet nista!

- Bolje da imas prazan frizider i da nemas sta da jedes, nego da imas pun frizider i da ne mozes nista da jedes!

- Ponekad neko ne dozvoljava da mu ukazes na greske, dosadi ti da se trudis, okrenes se i odes, postedis sebe patnje i ustedis zivce!

- Neko za sve trazi i nalazi opravdanje samo da bi dokazao da je uvek u pravu!

- Lepo je prizeljkivati svet kao sveopste pobednicko postolje svih ali tek sad u opstem otudjenju i moralnom posrnucu nece ga nikad biti!

- Pravo i pravda za ljubav, na zalost, ne postoje!

- Ja sam lutak sa naslovne strane i treba mi lovaaaaa!

- Idi, idiiiiiii, nesanice aaaaaaa!

- Ako nam je sudjeno nista nam nije ni prerano, a nije ni prekasno, ali nije nam bilo sudjeno!

- Otkud toliki psi i macke po stanovima kao zamena za ljude? I kakav su oni lek ljudima?

- Sto vise prodjes i vidis u trazenju istine, to bolje vidis i utvrdis steceno znanje!

-Da li je sudbina il' ko zna sta li je ali po nekom zakonu il' pravilu, gde god da idemo, nekog poznatog sretnemo!

- Neki ljudi sijaju bas kao zvezde obasjavajuci nebo nase svakodnevice!

- Nista nije nedostizno, samo zazmuri, zamisli zelju i ispruzi ruku i videces da ces je dohvatiti!

- Umem ja i da cutim ali se bojim da ces mi i kad cutim uzeti svu moju beskrajnu tisinu, koja mi pripada!

- Rece jedna moja drugarica pre par godina na moj komentar da joj je prelepa haljina: "E moj druze, nije vazna haljina, vec ono u njoj!"

- Ne radim u zdravstvu i ne znam da nije istina kako nam doktori i zubari zele bolest i smrt!

- Mozda je ono basna o lisici i grozdju ali babice su tako divna stvorenja da se vecina zena ne usudi ni na sex, a kamoli da rodi neko dete!

- Prvo je DOS zamislio da od Srbije napravi "Zemlju Dembeliju" i nije uspeo, a onda je SNS zamislio da napravi "Sabirni centar" i uspeo je!

- Kada je ljudski zivot u pitanju, tajne vise ne postoje, sve se zna i za sve postoji objasnjenje. Vase je samo da ih potrazite i procitate!

- Ako Bog postoji i ako je svemoguc od koga bi drugog mogli ocekivati resenja? Od Aleksandra Vucica? Ma 'ajde, ne zajebavajte se!

- Muce me dva problema; prvi je sto ja hocu i imam problem s tim u vezi, a drugi je sto ti hoces, a to nije ni slicno onome sto ja hocu!

- Crkve su mesta gde se izgovori najvise molitvi i lazi iz sebicnih razloga, gde ljudi mole Boga da im produzi zivot. Boze, pomiluj im ga!

- Ne zivis ti u svom snu. U njemu zive samo tvoje iluzije!

- Mi zivimo u svetu centralizma jer svaki covek misli za sebe da je centar sveta!

- Cim se rodis osudjen si na smrt. Garancije za zivot nema. On je tvoj rizik, tvoj strah i strepnja, retko sreca i radost, uvek tuga i zalost!

- Ako ocekujes novi pocetak i boljitak u zivotu, on ce poceti sigurno da ti se ostvaruje kada pocnu da ti se ostvaruju snovi!

- Ono sto ostaje iza nas citavog zivota je senka. Nju ne mozete napraviti ni boljom ni lepsom ali vam je zauvek verna!

- Dosta nas nocas nece spavati, a trebali bi jer neki ce traziti sebi novu ljubav, a neki ce tugovati za starom!

- Svi se mi rodimo kao andjeli ali nas na kraju sve odnese djavo!

- Neke stvari i ne treba izgovarati jer su toliko ocigledno ocigledne!

- Znaju to dobro oni koji boluju od insomnije kako zna noc da bude dugacka!

- Svi govorimo kako nam je pun kurac svega, a niko nista nema!

- Boze, kakva odvratna nedelja. Jedva cekam da dodje sreda, valjda cu do tad da nadjem neku da mi dodje spreda!



Autor: Slobodan Kostic

Нема коментара:

Постави коментар