уторак, 31. март 2015.

SINASTRIJA

From: me To: you
Subject: Pisamce, ljubavno!

Mila moja!
U skoli sam pisao pismene zadatke iz srpskog i to dosta dobro, pa sam se nocas setio da vec dosta dugo nisam vezbao ceznju, posebno ne ljubavnu, pa mi pade na pamet da ti napisem pisamce i to iz tri razloga; prvi je u inat svom srcu, drugi je da te nateram da ti meni napises pismo ili posaljes mejl i treci i najvazniji razlog je da te nerviram.
Mila moja!
Moja neprisutnost u nasem domu je samo moj uzaludan pokusaj da budem bolji! Inace, paralelni svetovi u mojoj glavi i dalje postoje i to uz zvuke one nase pesme koju smo prozvali nasom. Sve ono sto si dobila od mene kao na dlanu, dolazi iz utrobe i mog istinskog odusevljenja tobom. To je verovatno moja sebicna potreba da te razgalim, da te razuverim, da te razumem. Ustvari, kad se sad okrenem i pogledam unazad, vidim da pojma nisam imao o tome, vec sam se samo kretao tim putem. Kao kad vidis na karnevalu ili nekakvom vasaru, gutaca vatre, akrobatu koji se probada macevima, ili nekakvog tumaca sudbine ili astrologa. Secas se kako si u nekoj staroj knjizi citala sinastriju o nasa dva horoskopska znaka? Ti, u horoskopu Ovan, a ja Lav. Pisalo je da je to idealna kombinacija, sjajno cemo se slagati u svemu; u seksu, u nacinu zabavljanja, u misljenju i ambicijama. Ubedjivala si me da ce nas seksualni zivot biti uzbudljiv i harmonican. Brak koji cemo sklopiti trajace nam dugo, jako dugo, do samog kraja. Da smo nas dvoje kao plamen i svetlo, svuda cemo ici zajedno, imacemo zajednicke akcije i ambicije i da ce sve to unaprediti nas bracni zivot, ustvari, mi cemo jedan drugog gurati na visi stepen svetla i casti. U toj knjizi je jos pisalo da je Eros kod nas dvoje uredan i cist i da postoji nenametnuta vernost jer cemo postici jasan poredak u poslovima i odnos u polovima. Jos je pisalo da su ljubljenje i seksualni cin kod nas dvoje kao prirodan fenomen, bez perverzija i da ce nasa veza biti kao prirodna duznost, bez previse ljubljenja i mazenja, a da ce sam seksualni odnos biti intenzivan i istovremen, do kraja dovrsen, pa iako kratak, ostavice nam lepe uspomene, a posto je nase uzajamno poverenje podjednako i cvrsto, brzo prelazimo na dnevne zadatke, kao kad na kraju radnog dana, platis kartu i putujes kuci, u topli dom.
Pitam se ovih dana, sta radis? Sta sanjas? Kome se smejes? Bdis li nocima, kao ja? Mislis li da je moguce ziveti na frekvenciji ludila i frekvenciji bajke, dva paralelna sveta u mojoj glavi. Ako mislis da nije moguce, cemu onda ovo pismo koje je trebalo biti pisamce, napisano u samo sat vremena lagane neumerenosti? Mozda sam, a verovatno je tako, da sam te bez ikakvog razloga prisvojio samo za sebe. Delikatna igra ljubavi i delikatna igra sa saucesnistvom, napravila je da ja pokusavam da budem najbolji, a tebe istovremeno napravim da budes najbolja pred svima. Pred svima onima koji strpljivo cekaju na red. Jer, ti ces doci, zar ne? Cak i kad covek to ne zeli, zivot se sredi sam od sebe. Na najgori ili najboilji moguci nacin. U pitanju je samo umetnost iscekivanja. A do tada, ja cu i dalje ziveti na frekvenciji ludila i frekvenciji bajke, dva paralelna sveta u mojoj glavi.
Mila moja, lepo je bilo nocas misliti na tebe. Kao i uvek. Ja

Autor: Slobodan Kostic
22. јануар 2012. у 17:53

Нема коментара:

Постави коментар