четвртак, 3. септембар 2015.

MOJA STVARNOST - 14

Aforizmi - Kokan09

 

- Uopste ne zelim da razumem ovaj svet. Cini mi se kad bih ga zagrebao malo dublje, samo bi jos vise zasmrdeo!

- Nemojte da mi se udvarate ... imam vec zenu, devojku, komsinicu, njenu cerku ... ne mogu vise bre!

- Zasto se digla ovolika frka oko ovih starleta? Bolje da se jebu nego da kradu? Jel' to probao neko i ako jeste gde to ima i posto su?

- Naravno da ima dobrih ljudi ali ja najcesce imam posla samo sa losim ljudima!

- Onome ko zna normalno je, a onome ko ne zna izgleda kao cudo!

- Ne bi ni divlje zivotinje bile divlje da su ljudi pitomiji, ovako su i one podivljale pored divljih ljudi!

- Ljudi su gori od zivotinja jer zivotinje ne siluju zivotinje, ne naplacuju seks, kod njih nema starleta i manekenki!

- Imam celu listu razloga zasto, a jedan i to onaj najvazniji mi je zato!

- Neznanje nije opravdanje. Odgovoran si za svoje znanje kao sto si odgovoran i za svoje neznanje!

- Trazite nova iskustva i zelite zanimljiv dodantni posao bez obzira sto nemate ni redovan? Paa, prijavite se na "Farmu!"

- Da li ste zadovoljni svojim poslom? Ako dugo razmisljate o odgovoru ili ne radite ili radite ali trazite mane poslu kojim se trenutno bavite!

- Ja sam iracionalno verovao da cu naci kompromis sa komsinicom ali su mi stanari pomogli da shvatim zasto nisam uspeo!

- Kada vam ono sto nemate bude vrednije od onoga sto imate, tada cete biti motivisani da nesto promenite u svom zivotu!

- Zamenio sam dan za noc. Sunce mi izlazi uvece na zapadu, a zalazi ujutru na istoku, kad idem da spavam!

- Dete koje vole otac i majka ne moze biti lose dete!

- Pazi; necemo rijaliti; ne damo Gracanicu; necemo Vucica; necemo u EU; ne damo hrast; necemo azilante; mislite stvarno da to moze hocu-necu?

- Na Balkanu postoji zemlja gde su novinari slobodni da napisu sta god im se naredi!

- Ovde je sve tako primamljivo da ne znam odakle da pocnem!

- Srbija ima odlike Italije. Imamo spagete, espresso, nabedjene jebace, mafiju, Fiat. Gondole jos nemamo ali "Beograd na vodi" ce i to resiti!

- Pokusao sam da izracunam koliko sam ljudi spasao zato sto nisam hteo da ucim za doktora. Pa to je kao Loto, skraceni sistem od 15 brojeva!

- Danas zamalo da se udavim u WC - solji. Umesto da izadjem i k'o covek pustim vodu, ja pustim vodu, krenem da izadjem al' skoro me odnese voda!

- Neznam jeR me neko traziJo danaske, hahahahaha!

- Zivim prilicno avanturisticki zivot. Sest dana zivim glupo, a sedmi pokusavam da se pravim pametan!

- Novi Zakon o radu po kome ce svi dobiti posao na izgradnji zemlje, kako je obecao Vucic, odnosi se na radnike, a ne na neradnike!

- Srbija bi morala Nikolicu kao Vrhovnom komandantu Vojske Srbije i cetnickom vojvodi da sasije neku uniformu i kupi subaru sa kokardom!

- U ovom praznom svetu bez reda i smisla, uzalud pokusavam da nadjem neki oslonac jer osecam da je oko mene samo pustos i praznina!

- Posle duzeg vremena ustao sam na levu nogu. Dobro jutro svima koji su ustali na desnu nogu!

- Munjeviti ritam zivota svakodnevno nas dovodi u zajebane situacije!

- Ima pojedinaca koji od ranog jutra, nadrkani, unose nervozu u nase zivote, nikad im nista nije dobro, bezite od takvih da vam ne kvare dan!

Sklonost ka svadji i prepucavanju je potpuno besmislena, moze samo da vam poveca stres i nema sanse da izadjete kao moralni pobednik!

- Ne pokusavajte ni slucajno da menjate neke ljude jer to su budale koje ni rodjena majka nije uspela da promeni!

- Svadjajte se samo kad verujete da ste potpuno u pravu jer uspesni ljudi imaju nepogresiv osecaj kad treba da idu dalje, a kad da se povuku!

- Ko se seca cuvene reklame iz 90-tih - Da si Biomed 4 pila u autobusu bi bila. Danas nam ni Biomed 20 ne bi pomogao kakava nam govna prodaju!

- Svi zele da budu srecni i samo se o sreci prica. I sve se radi sa ciljem da budemo SHINee Happy People!

- Fortuna je nas glavni cilj u zivotu. Ali ona zna da bude prevrtljiva i da u nas minijaturni svet unese krs, lom, tugu, da nam *ebe kevu!

- Zivimo u svetu lazi jer svet je postao jedna velika sarena laza gde nam svi obecavaju neke bolje dane koji nikad nece doci!

- Sta nam rade ovi Rostildi s onom GMO-om leptejebo? Evo, jedna moja drugarica kupila juce neke paprike za salatu kad u njima paradajz!

- Ne mogu da nadjem dovoljno duhovite reci kako bih opisao ovo sto se desava trenutno u nasoj zemlji, ha!

- Pitanje na koje nauka nema odgovor vise od dve hiljade godina? Ko i kako vrti Zemlju sa desna na levo?

- Kompanija za preradu voca iz Zaluznja, opstina Velika Plana raspisuje konkurs za poziciju "Nosac gajbica" na neodredjeno vreme!

- Pre 18 miliona godina giboni su se otcepili od superfamilije hominoidea. Giboni su ostali na drvecu, a hominoidi su zavrsili na "Farmi!"

- Mislim kako odavno nismo imali pricu o smaku sveta. Nesto se ucutali astrolozi, numerolozi, kvazi-naucnici. Mozda je nas vec strefio neki?

- I mrtav visim na Tviteru, cak ni ovaj zagrobni zivot nije vise kao sto je nekad bio!

- Nauka jos nije odgonetnula kako u "Piletu", Ceci padaju suze na gore. Mozda je u pitanju poremecaj gravitacije ili tako nesto!

- Nije ljubav ta koja spaja svet, niti sloboda koja daje krila, strah je glavna emocija koja vlada planetom i cini je budnom!

- Dam-das stil zivota koji ti ne daje da mislis svojom glavom i da glasno govoris sta mislis. Imas da cutis zadovoljan mrvicama koje dobijas!

- Kako si? Dobro. Mozes li? Mogu. Ova pitanja skoro vam vise niko ne postavlja jer su ona dokaz brige o bliznjima. A koga boli kurac za vas?

Srbija 2020. godine. Povecane penzije i plate. Mi sedimo, a azilanti rade!

- Premijer Srbije Vucic najavio je povecanje penzija i plata svima pre kraja godine i to ne bas simbolicno!

- Mislim da se uclanim u SE-NE-SE, cujem da traze hvatace zjala pa mislim i ovako to radim pa nek bar plate za to. Dal' je Cickovic glavni za to?

Autor: Slobodan Kostic

Нема коментара:

Постави коментар